zondag, juni 11, 2006

Zondag Sport, Huis en Vrienden


Wow wat was het weer een maffe en lekkere dag ! Lekker verder gegaan in mijn huisje en ondertussen F1 en Nederlands voetbal gevolgd, toen ik opgebeld werd en JW met kwam halen met de motor om even lekker te BBQ'en in Uithoorn. Onwijs relaxed gezeten, gegeten en gedronken, aangezien ik toch weer thuis gebracht zou worden op de motor. Als afsluiting heeft hij me met een tour de natuur tussen Uithoorn, Abcoude en Amstelveen laten zien en ik heb onwijs genoten. Wist eigenlijk niet dat het achterop een motor ook zo lekker toeven was .. wow passagiers hebben het maar mooi! Lekker langs Waver en de uitlopers van het groene hart getoured en bij thuiskomst nog even lekker napraten, met wat toch echt wel een van me meest speciale vrienden is ... Zit dit te schrijven met een smile op mijn face en daar kan ik wel weer een paar dagen op teren !!!! Ben weer klaar voor de volgende week met 'leven' !

Geen opmerkingen: