vrijdag, november 30, 2007

Katja is eerlijk, maar welk beeld geeft dat ??

vr 30 nov 2007, 10:29

Katja Schuurman voelt zich emotioneel labiel

AMSTERDAM - Het drukke leven wordt Katja Schuurman soms echt teveel. ,,Ik ben emotioneel labiel. Dan zit ik ineens te huilen", onthult de artistieke duizendpoot deze week.

Katja reist voor haar werk de hele wereld af, maakte onlangs een film en staat op het punt voor BNN een nieuwe talkshow te maken..

"Er gebeurt zoveel in mijn leven en ik zie zoveel in de landen die ik bezoek voor mijn werk. Ik heb alleen te weinig tijd om het een plek te geven en dat is jammer.", vertelt Katja in Gala.

Overigens is ze wel rustiger geworden, mede dankzij Tao, de Oosterse levensfilosofie die draait om het in harmonie komen met de eeuwige wetten van de natuur.

"Van tevoren niet bedenken welke kant het leven opgaat, maar het laten gebeuren. Daarin zijn nog hele werelden te ontdekken voor mij."

Geen opmerkingen: