donderdag, mei 11, 2006

Draak vs Kreeft

Patrick voelt de Draak in zich omhoog komen en laat het tegelijk weer door de Kreeft in zich temmen (gelukkig) want de uitkering instanties in Nederland weten door hun 'regeltjes' je wel tot vuur spuwen te verleiden. Momenteel ben ik erg moe, deels door de pollen in de lucht waar ik allergisch op reageer, maar ook door de hulp die ik aan een kennis heb moeten geven ivm met haar scheiding en het verlaten van haar huis. Voor mij is het héél natuurlijk dat ik dat soort hulp geef ondanks dat het misschien niet de beste periode was voor mij om het doen. Gister ben ik totaal ingeklapt en op de bank in slaap gevallen. Midden in de nacht maar eens naar bed gegaan en daar pas weer om twee uur 's middags uit gekomen. Vandaag kon ik eindelijk de medicijnen ophalen voor de bacteriële infectie die ze gevonden hebben met een bloedtest. Vandaag doe ik maar even niet zoveel inspannende dingen om in ieder geval weer een beetje energie te hebben morgen om Niels te helpen

Geen opmerkingen: