dinsdag, februari 19, 2008

Johnny Knoxville zwaar gewond

Johnny Knoxville zwaar gewond

Na mislukte stunt bijna ontmand



In een aflevering van Jackass die onderdeel uitmaakt van een eerbetoon aan de onlangs overleden stuntman Evel Knievel pakte een stunt met een motor helemaal verkeerd uit voor Johnny Knoxville. Hij is zwaar gewond geraakt en moet de komende twee weken plassen via een zakje.

Op zijn weblog schrijft hij er het volgende over: "
Ik ben net terug uit Oklahoma, waar ik "Mat Hoffman's tribute to Evel Knievel" aan het filmen was. Heb een goeie tijd gehad, maar heb in de loop van het proces bijna mijn ballen verloren. Ik wil niet al te veel verklappen, want op 23 februari wordt het bij MTV uitgezonden, maar laten we zeggen dat ik, voordat Travis Pastrana me een Backflip op een motor leerde maken, hem eerst had moeten vragen om te te leren motorrijden."

"He-he.. Niet goed voor mij , maar wel goed voor de kijkers. Ik moet nu gaan. Moet de urinecatheter legen die ik de komende twee weken nog bij me draag in verband met mijn gescheurde urinebuis. Au, tot ziens op de 23ste. Tussen twee haakjes, veel leuke dingen in het Evel Knievel eerbetoon naast mijn bezoek aan het ziekenhuis - genoeg!"


De kleren die Johnny droeg tijdens de stunt...

Geen opmerkingen: