woensdag, oktober 07, 2009

Ratelband - POSITIEF denken toch ?




Ratelband: 'Atoombom op Afghanistan!'

Als het aan Emile Ratelband ligt, gooien we gewoon een atoombom op Afghanistan. Dan zijn we van alle ellende af. Zo niet, dan duren de problemen in het Aziatische land nog zeker achthonderd jaar, weet de deskundige positiviteitsgoeroe.

"Ik ben zelf in Afghanistan geweest", zegt Ratelband tegen het internetprogramma Spiritueelcafetv. "En als ik daar dan ben denk ik bij mezelf: gooi er een grote atoombom op, dan is het hele probleem opgelost. Wat een zooitje is het daar zeg".

"Dan zegt onze overheid en de VN weer dat ze het land de komende veertig jaar wel kunnen opstoten in de vaart der volkeren, dus ja, dan gaan we maar weer. Ik vind het dan ook wel weer mooi dat er van die idioten zijn die een doel hebben om voor te gaan."

P.S. Wat een aanfluiting die man, dat je dit werkelijk in het openbaar zegt... Het pleit inderdaad voor een beperking van de vrije meningsuiting - en ik had niet gedacht om dát ooit te zeggen .... PwB



Geen opmerkingen: