donderdag, oktober 07, 2010

De Perfecte Dag 2


Mijn perfecte dag 7/10

Mijn recept voor een perfecte dag :

1 minuut van dankbaarheid aan het begin van je dag
- Ik ben dankbaar voor mijn volharding in mijn intenties

1 minuut aan het begin van de dag waarin je je intentie voor de dag zet
- Vandaag laat ik me elke motivatie toestaan

1 minuut van dankbaarheid aan het einde van de dag
- ik ben dankbaar voor mijn volharding in ...
- ik ben dankbaar voor mijn heldere geest in wat er is
- ik ben dankbaar voor de relatie met madelene

3 beloftes voor morgen
- ik ontwikkel me in de lijn die me aangeboden word
- ik sta open voor de opties die me geboden worden
- ik maak geen plannen en zie wat er is

Ook een positieve verandering in je leven brengen?

http://www.businessbootcamp.nl/follow-up/elements-of-success

Geen opmerkingen: