zaterdag, oktober 09, 2010

De Perfecte dag 4

Quoted from http://boomer-log.blogspot.com/:

Boomer log

De Perfecte Dag 4Mijn perfecte dag9/10
Mijn recept voor een perfecte dag :

1 minuut van dankbaarheid aan het begin van je dag
- Ik ben dankbaar voor het delen van gevoel

1 minuut aan het begin van de dag waarin je je intentie voor de dag zet
- Vandaag denk ik aan de meerwaarde van werkelijke intentie en uitvoering

1 minuut van dankbaarheid aan het einde van de dag
- ik ben dankbaar voor het rollenspel wat ik heb gedaan
- ik ben dankbaar voor de reflectie op wat de dag me heeft gebracht
- ik ben dankbaar voor het uitdrukken van mijn gevoel

3 beloftes voor morgen
- ik meng me zo veel mogelijk met mensen waar ik in eerste instantie niets mee heb
- ik plaats ervaringen in het licht van mijn toekomst
- ik doe en beloof mezelf alleen de dingen die ik werkelijk voel

Geen opmerkingen: