vrijdag, oktober 08, 2010

De Perfecte Dag

De Perfecte Dag 3

Mijn perfecte dag8/10
Mijn recept voor een perfecte dag :

1 minuut van dankbaarheid aan het begin van je dag
- Ik ben dankbaar dat Reiki mij een methode geeft om mezelf en anderen te laten groeien

1 minuut aan het begin van de dag waarin je je intentie voor de dag zet
- Vandaag laat ik de Reiki Practitioners cursus mijn denkbeelden positief beinvloeden

1 minuut van dankbaarheid aan het einde van de dag
- ik ben dankbaar dat Sunny en Bas mijn Reiki Masters zijn
- ik ben dankbaar dat ik mezelf en andere mensen met Reiki een pad naar verlichting geef
- ik ben dankbaar dat er cynische mensen zijn omdat ze mijn leermeesters zijn

3 beloftes voor morgen
- ik deel mijn ervaringen alleen als ze bijdragen aan het besef bij de andere cursisten
- ik besteed een rustig moment aan het concept van www.reikiwereld.nl
- ik promoot mijn visie op Reiki en wat ik samen met andere mensen daar mee kan betekenen

Ook een positieve verandering in je leven brengen?

Geen opmerkingen: