dinsdag, april 13, 2010

Beau van Erven Dorens in tranen

Beau van Erven Dorens in tranen

AMSTERDAM -  Beau van Erven Dorens hield het niet droog toen hij samen met Johnny de Mol door Schotland reisde voor het programma Waar is de Mol?.

Foto: BLAUW, AB

Johnny verraste Beau met een bezoek aan het Schotse zomerkamp 'School of Adventure', waar de presentator toen hij nog een Beautje was heen werd gestuurd in de hoop dat hij daar zou leren zich te gedragen.

Eenmaal in de buurt van het kamp werd het Beau allemaal teveel. "Ik voelde het al toen we op de berg stonden. Ik herken het nog allemaal", riep hij in tranen. "Het is 25 jaar geleden dat ik hier voor het laatst was. Ik voel me zo'n oude zak! Ik lijk wel een klein kind. Het is een terugkeer naar een tijd waarin alles goed was, niet kapot kon. Dit is het mooiste programma waar ik ooit aan heb meegewerkt."


http://www.telegraaf.nl/prive/article6510917.ece?cid=rss

Geen opmerkingen: