maandag, oktober 27, 2008

Je keek naar mij - ons nummer Mar !

Rene Froger & Jeroen van der Boom - je keek naar mij



De Cirkel is rond
nu ik diep in jouw m'n bestemming vond
was onderweg
maar had totaal geen doel
was vol van eenzaamheid
maar daar was jij
als een baken waar het licht van schijnt
en je bracht van meet af aan
weer de zon in mijn bestaan
liet mijn hart weer open gaan
jou blik was niet te weerstaan

want je keek naar mij
ik had geen oog meer voor een ander
ik had de tijd totaal veranderd
gaf mijn wereld weer geluk
want je keek naar mij
kwam mijn leven binnenlopen
brak de hemel voor mij open
ik hield het nooit voor mogelijk
zal van je houden,
maar blijf wel kijken naar mij

als het moeilijk gaat
en geen uitweg mij nog voor ogen staat
zie ik je lach
en de mooiste nacht wordt een mooie dag
en de dingen die je doet
het maakt niet uit
je doet ze goed
jou liefde komt in overvloed
jij maakt me sterk en geeft moed

want je keek naar mij
ik had geen oog meer voor een ander
ik had de tijd totaal veranderd
gaf mijn wereld weer geluk
want je keek naar mij
je kwam mijn leven binnenlopen
brak de hemel voor me open
ik hield het nooit voor mogelijk
zal van je houden
maar blijf wel kijken naar mij

want je keek naar mij
ik had geen oog meer voor een ander
ik had de tijd totaal veranderd
gaf mijn wereld weer geluk
want je keek naar mij
je kwam mijn leven binnenlopen
brak de hemel voor me open
ik hield het nooit voor mogelijk
zal van je houden
maar blijf wel kijken naar mij

Geen opmerkingen: