vrijdag, november 14, 2008

Jeroen van der Boom wordt derde Topper

AD.nl - Showbizz - Jeroen van der Boom wordt derde Topper

Jeroen van der Boom wordt derde Topper

RIJSWIJK - Ondanks het afhaken van Gerard Joling kunnen de jubileumconcerten van de Toppers en de deelname aan het Eurovisie-Songfestival gewoon doorgaan. Jeroen van der Boom neemt de plaats in van de vertrokken zanger.
Dat maakten de betrokken partijen maandagavond bekend. De NOS is verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending aan het Eurovisie-Songfestival.
Toppers Gordon en René Froger hebben de zanger zelf benaderd. Van der Boom voelt zich vereerd, maar geeft aan dat hij wel op zijn eigen manier aan de uitdaging begint. ,,Ik ben niet de nieuwe Gerard Joling, ik ben gewoon Jeroen en heb enorm veel respect voor wat Gerard heeft neergezet de afgelopen jaren. Verder ga ik mijn uiterste best doen om op geheel eigen wijze mijn bijdrage te leveren aan dit unieke concept waar jaarlijks door tienduizenden mensen naartoe wordt geleefd''.
Jeroen van der Boom is bekend van de tophits 'Jij bent zo', en 'Eén wereld'.
en natuurlijk het duet met René Froger - Je Keek Naar Mij !!

(ANP)

Geen opmerkingen: