dinsdag, juni 03, 2008

Gordon heeft suikerziekte

PAROOL: CULTUUR - Gordon heeft suikerziekte

Gordon heeft suikerziekte

AMSTERDAM - Zanger en presentator Gordon heeft suikerziekte. Dat heeft hij maandag laten weten op zijn website. Zaterdag werd de zanger onwel, waarna bij hem een verhoogde bloedsuikerspiegel is geconstateerd. ''Ik ben zaterdag afwezig geweest bij mijn eigen radioprogramma op 538. Ik moet absolute rust in acht nemen'', aldus Gordon.

De populaire artiest verblijft momenteel in Zuid-Frankrijk voor de opnamen van Villa Felderhof en moest daarom andere verplichtingen afzeggen. Op de website maakt hij zich kwaad over de reacties die hij kreeg op zijn afwezigheid bij het tv-programma Kinderen zingen met Sterren. ''Voor iedereen die mij weer heeft betiteld als klootzak, onbetrouwbaar en niet professioneel, mijn hartelijke dank en het allerbeste met je karakter'', verklaart Gordon. (ANP)

www.gordon.nl

Geen opmerkingen: