dinsdag, juni 03, 2008

Sarah Jessica Parker afgekickt

SpitsNieuws : Sarah Jessica Parker afgekickt

Sarah Jessica Parker afgekickt

Sinds ze moeder is geworden, heeft Sarah Jessica Parker af moeten kicken van de schoenenverslaving die ze deelt met haar personage Carrie Bradshaw in 'Sex and the City'. "Als werkende moeder passen hoge hakken niet echt meer in het plaatje. Ik denk meer en liever aan mijn zoon dan aan mezelf", onthult de mooie Amerikaanse. "Ik ben nog steeds dol op schoenen, maar niet zo erg als Carrie."

De 43-jarige Sarah geeft ook toe dat ze soms moeite heeft zich los te maken van haar personage. "Ze is wel veel moderner dan ik. Ik ben traditioneler, ben al lang getrouwd en zij is single in de conventionele zin. Mijn leven als single was helemaal niet zo kleurrijk als dat van Carrie."

sjpaard468.jpg

sjpaard2468.jpg

sjpaard3468.jpg

sjpaard4468.jpg


M. van Helvert | 03-06-08 | 11:29 | 25 reacties

Geen opmerkingen: